De Kerf & Van Sprang notarissen is een gerenommeerd Tilburgs notariskantoor waar iedere klant zich thuis voelt; van de oudere dame die een levenstestament komt maken, tot de grote ondernemer die zijn zakelijke belangen vast komt leggen, of de samenwoner die net zijn eerste huis heeft gekocht. Ons team werkt snel, goed en creatief. En met veel plezier. Want naast vakmensen zijn we vooral mensen-mensen.

kantoor

Alle specialisten onder één dak, overzichtelijk voor u en voor ons.

Persoonlijk
Wij zorgen ervoor dat u altijd een vast aanspreekpunt heeft. Juist onze persoonlijke aanpak maakt dat er snel een band ontstaat en zaken in een vertrouwelijke sfeer besproken kunnen worden.
Betrokken
Onze mensen zijn betrokken bij uw zaak. We zijn er trots op dat onze medewerkers al jaren een geolied team vormen en dat ze allemaal over een typische “Tilburgse doe-mentaliteit” beschikken.
Transparant
U weet altijd van te voren waar u aan toe bent. We werken met transparante offertes die een duidelijk overzicht geven van ons honorarium en de bijkomende kosten.
oude markt

Onze service

Onze medewerkers zijn werkzaam op de volgende afdelingen: Familierecht, Erfrecht, Onroerend goed, Ondernemingsrecht en Estate planning. Onder leiding van de notarissen mr. Patrick de Kerf en mr. Susan van Sprang staat op elke afdeling een vast team van deskundige en ervaren medewerkers voor u klaar om uw notariële vragen persoonlijk en correct te beantwoorden.

U heeft altijd een vast aanspreekpunt. Juist deze persoonlijke aanpak maakt dat er snel een band ontstaat en zaken in een vertrouwelijke sfeer besproken kunnen worden.

Als het nodig of wenselijk is, werken de gespecialiseerde medewerkers uit de verschillende secties samen. Regelmatig wordt er met andere beroepsgroepen, zoals fiscalisten, accountants en advocaten, samengewerkt om onze cliënten het beste resultaat te bieden.

Onze werkwijze

Wij staan voor betrokkenheid, kwaliteit en het behoud van korte lijnen. Daarnaast is onze dienstverlening flexibel en snel.

Juist door onze efficiënte werkwijze en compacte kantoororganisatie kunnen wij u passende en aantrekkelijke tarieven bieden. Hierin zijn we helder: u weet bij ons altijd van te voren waar u aan toe bent. We werken met transparante offertes die een duidelijk overzicht geven van ons honorarium en de bijkomende kosten. Zien we aankomen dat we dit bedrag gaan overschrijden, dan laten we dat vooraf weten.

Wij ontvangen u graag op kantoor of u kunt een digitale afspraak maken. Onze (kandidaat-)notarissen komen ook bij u aan huis indien u hier behoefte aan heeft.

Onze waardering

“Bijzonder prettig en zeer duidelijk” is één van de beschrijvingen van onze klanten over zijn ervaring bij ons kantoor. Klanten waarderen onze service en zouden ons aanbevelen bij anderen.

Bekijk de reviews van onze klanten

Onze historie

Ons kantoor kent een rijke historie binnen het Tilburgse notariaat welke teruggaat tot het jaar 1876. In 1992 verhuisde het kantoor van het St. Annaplein in Tilburg naar de huidige locatie aan de Spoorlaan.

Lees meer over onze historie

Meer informatie?

Wilt u meer informatie of een afspraak inplannen? Neem contact met ons op. Onze (kandidaat-)notarissen komen ook bij u aan huis indien u hier behoefte aan heeft.