Update (01-09-2021) dienstverlening i.v.m. versoepelingen maatregelen rondom het coronavirus

1 september 2021
Susan van Sprang

Beste cliënten,

Wij zijn terug naar onze normale dienstverlening.

Dat wil zeggen dat wij u weer graag ontvangen op ons kantoor. Uiteraard serveren wij weer koffie en thee!
Al onze medewerkers zijn werkzaam op kantoor, niemand werkt meer vanuit thuis.

We hanteren nog slechts een paar beschermende maatregelen voor u en onze medewerkers:

  • Wanneer u last heeft van de bekende corona verschijnselen, zeer recent positief getest bent, wacht op een testuitslag of in contact bent geweest met personen die besmet zijn (geweest), dan verzoeken wij u niet bij ons op kantoor langs te komen en telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen.
  • 1,5 meter afstand bij (passeer)afspraken.
  • Geen bezoek aan kantoor zonder afspraak.

Afspraken voor ondertekening van akten:

  • Wij vragen u nog wel om voorlopig alleen met de mensen naar de afspraken te komen die akten moeten ondertekenen, d.w.z.: geen (schoon)ouder(s), familie, vrienden, kinderen etc. (i.v.m. drukte in de wachtkamer en het waarborgen van 1,5 meter afstand voor andere cliënten).
  • We zijn ingericht op het ontvangen van onze cliënten met een afstand van 1,5 meter aan de bespreektafel en achter plexiglas.
  • U kunt uw handen desinfecteren bij binnenkomst en vertrek.
  • Indien u vragen heeft over deze regels, belt u ons dan even: 013-5321155

Afspraken voor besprekingen (niet voor ondertekening van akten) op ons kantoor, telefonisch of via Skype:

  • We zijn ingericht op het ontvangen van onze cliënten op ons kantoor met een afstand van 1,5 meter aan de spreektafel achter plexiglas.
  • Bij besprekingen kunt u met maximaal 4 personen aanwezig zijn.
  • De ruimtes worden goed geventileerd (ramen kunnen open) en onze spreekkamers op de begane grond zijn beschikbaar indien u slecht ter been bent.
  • U kunt uw handen desinfecteren bij binnenkomst en vertrek.

Zo vindt uw afspraak voor een (levens)testament of samenlevingscontract weliswaar op gepaste afstand plaats, toch houden wij het contact heel persoonlijk.

We blijven ook via telefoon, Skype en videobellen besprekingen doen voor cliënten die hier de voorkeur aan geven. Hier vindt u daar meer informatie over >

kantoor De Kerf & Van Sprang

Twijfelt u nog over het maken van een afspraak of wenst u een bespreking aan huis?

Bel ons gerust op, dan bespreken we samen met u wat de mogelijkheden zijn:

013-5321155 of via info@notaristilburg.nl.

Al onze medewerkers zijn ook op hun eigen e-mailadres bereikbaar. U zult dan zo spoedig mogelijk antwoord krijgen, telefonisch dan wel per e-mail.

Wij danken u voor uw begrip!

Team de Kerf & Van Sprang notarissen, 1 september 2021

plexiglas scherm kantoor De Kerf & Van Sprang